خرید و فروش ساچمه نقره

کارشناسان کافه سیلور:شما میتوانید جهت سرمایه گذاری از ساچمه نقره استفاده کنید.

خرید و فروش ساچمه نقره در وزنهای مختلف

تعریف نقره ساچمه یا پنبه (ساچمه نقره)

هنرمندان نقره ساز برای اینکه بتونند از نقره در جواهرسازی و یا صنعت استفاده کنند، اون رو به شکل گلوله‌های کوچکی درمی‌یارند. نقره‌سازان به این گلوله‌ها نقره ساچمه‌ای یا ساچمه و یا نقره پنبه می‌گن.

در واقع ساچمه نقره همون نقره خام هست که به نوعی مواد اولیه نقره‌سازی یا نقره کاری به شمار می‌ره. به عبارت دیگه هر نقره سازی که بخواد مواد اولیه ساخت انگشتر نقره، پلاک نقره، گوشواره نقره، گردنبند نقره و حتی ظروف نقره رو داشته باشه، بایستی نقره رو به صورت ساچمه یا پنبه خریداری کنه.

ساچمه نقره شمش نقره

همانطور که در مقاله عیار نقره نیز توضیح داده شد، نقره خالص یا نقره خام (یا نقره ۹۹۹) بسیار نرم است. در اصطلاح علمی، نقره به نسبت طلا از چکش‌خواری کمتری برخوردار است. شاید دلیل آن پیوندهای فلزی ضعیفی باشد که ساختار نقره را تشکیل داده است.

معمولا برای افزایش مقاومت نقره و ساخت زیورآلات از آن، فلزات دیگری را در ساختار فلز نقره به کار می‌برند. با این کار، عیار نقره را تا ۹۲/۵ پائین آورده و بر استحکام آن اضافه می‌کنند.

 

شمش نقره از نقره خام معدن یا از ساچمه نقره ساخته میشود.

 

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

تسبیح نقره

کاربرد تسبیح نقره در حقیقت تسبیح یکی از زیباترین و پرکاربردترین وسیله در زندگی روزمره ما است که در کارهای مختلفی از راز و نیاز گرفته تا شمارش و هدیه به دوست و ... از آن استفاده می کنیم. تسبیح در ابعاد و جنس های مختلفی تهیه می شود که در اینجا به بررسی خواص تسبیح نقره و چگونگی خرید آن می پردازیم. امروزه زیبایی و جذابیت تسبیح نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است، لذا اگر می خواهید در این باره اطلاعات بیشتری کسب کنید لازم است ادامه مطلب را بررسی کنید.
0/00ريال

شمش نقره

شمش نقره فروشگاه کافه سیلور
0/00ريال